اهداف بازار

اهداف بازار

همه کسب وکارها دارای هدفهایی هستند که جهت گیری و فعالیت همه اجزاء باید در راستای این هدفها باشد. هدف های بازار باتوجه به نظام ارزشی وامکانات ومحدودیتهای هر جامعه شکل می گیرد. هدفها باید اصولی وعملی باشند.

همه کسب وکارها دارای هدفهایی هستند که جهت گیری و فعالیت همه اجزاء باید در راستای این هدفها باشد. هدف های بازار باتوجه به نظام ارزشی وامکانات ومحدودیتهای هر جامعه شکل می گیرد. هدفها باید اصولی وعملی باشند.

بزرگترین اشتباه در بازاریابی این است که تلاش نماییم همه چیز برای همه افراد داشته باشیم.

در مرحله تعین اهداف در بازار، بازاریاب باید تصميم بگیرد که کدام بخش های هدف محور کسب و کار اصلی اورا شکل خواهد داد وسمت وسوی اقدام ها و بودجه را به خود معطوف می سازد.

این اهداف راهنمای کلیه افرادی است که برنامه بازاریابی را دنبال می کنند، زیرا *بازارهای هدف علت وجود محصول وخدمت شما و کلید یافتن پاسخ های بازاریابی است *

*اجازه دهید بازار هدف، برنامه بازاریابی شما را هدایت کند *

 

شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)

( دپارتمان بازرگانی و مشاوره تجارت)

جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت  ably.ir مراجعه فرمایید.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس